Aktuálně financované skupinové spory:

Německo v rozporu s evropským právem požadovalo po jednotlivých plátcích mýtného za těžká nákladní vozidla (nad 7,5 tuny) o 4-5 % vyšší částku, neboť započítávalo do výše mýtného nejen náklady na provoz komunikace, ale i náklady na dopravní policii.


Každá společnost, která v Německu platila mýto od roku 2005 do dnešního dne, by měla mít dle rozhodnutí Soudního dvora Evropské unie ze dne 28. října 2020 nárok na vrácení přeplatku ze zaplaceného mýta. Navštivte naší stránku a zjistěte více o této kauze a možnosti získat peníze zpět.

Predajcovia vozidiel značky Volkswagen sa už v roku 2010 vzájomne dohodli na regulácii maximálnych zliav a rozdelení územia Slovenskej republiky podľa prevádzok a regiónov. Cieľom malo byť odstránenie konkurencie medzi predajcami, udržanie si určitého okruhu zákazníkov a tiež výšky cien.

Keď ste si poriadil/a vozidlo od účastníkov kartelu, máte možnosť získať finančnú kompenzáciu. Navštívte našu webovú stránku a zistite viac ohledom Vášho nároku.

Mezi lety 1997 - 2011 došlo ke kartelové dohodě mezi výrobci Man, Scania, Daimler/Mercedes, Volvo/Renault, Iveco a DAF. Kupující nákladních vozů v tomto období mají právo na odškodné v řádech milionů českých korun.

Pakliže jste pořídil/a nákladní vůz od účastníků kartelu, navštivte webovou stránku a zjistěte si více informací o možnosti získat finanční kompenzaci.

Každý obchodník, který přijímal platby platebními kartami v letech 1992 - 2015, má nárok na odškodnění v odhadované výši 0,5% - 1% ze všech plateb přijatých kartami MasterCard a VISA v daném období, plus úroky.

Na webové stránce zjistíte detailní informace jak uplatnit případný nárok na náhradu škody.